De ce, copile?

hope

 

De ce să simţi din nou numai tristeţe?
De ce renunţi să mai lupţi pentru tini?
De ce te laşi purtat de valuri negre
ce te frământă şi-ţi provoacă chin?

De ce nu vrei să-ntinzi spre Mini-o mână?
De ce tot crezi că Eu nu te mai vreau?
De ce te crezi a fi numai ţărână?
Eu te-am creat vrând ca în tini să stau…

De ce te laşi condus de gânduri negre
când ştii că nu e bine ce gândeşti?
De ce te laşi tu amăgit, copile?
De ce nu vrei să Mi te dăruieşti?

Eu chiar te vreau şi-aleg să-ţi spun acuma
că pot să şterg chiar tot trecutul tău,
că pot să iert marea-ţi vinovăţie,
că te doresc… Să ştii: te vreau al Meu!

Te vreau al Meu cu mult de dinainte
de când tu crezi că eu privesc spre tini,
ba mai mult şi-n clipa jertfei Mele
la tini gândeam încoronat cu spini…

La tini gândeam zăcând sub greul crucii
şi n-am ales ca să Mă dau bătut,
deşi trupu-Mi se prefăcea în zdrenţe…

Am fost rănit, am fost lovit prea crunt…
Am fost lovit de bicele romane dar continuam
căci ma gândeam la tini…

Nu M-am oprit simţind prima durere,
M-am dăruit ca să nu-Mi fii străin.
Dar tu de ce Îmi eşti străin încă, copile?
Judecă tu între Mine şi tine
şi spune-Mi dacă-Mi găseşti o vină
de înc-alegi ca să Îmi fii străin?…

De ce nu vrei ca să Mă laşi, copile,
să intru pe deplin în viaţa ta?
De ce ţi-e frică când gândeşti la Mine?
Crezi că-ţi vreau răul sau pieirea ta?

De ce tot crezi că Mie nu Îmi pasă
de tot ce simţi, de tot ce îţi doreşti?
De ce mai crezi că încă sunt departe?
De ce, copile? De ce nu îndrăzneşti?

De ce Mă crezi că-s undeva departe
şi nu privesc înspre cererea ta?
De ce tot crezi că-s toate oarbe şoapte
din ceea ce-ţi spune sufletul că vrea?

De ce te-ascunzi când Eu vin lângă tine?
De ce ai crede că vreau să te rănesc?
Eu mă cobor din dragoste la tine,
nici gând să vin ca să te pedepsesc.

Ştiu că ţi-e frică şi eşti cuprins de teamă,
dar lasă-Mă în braţe să te strâng,
să-ţi dăruiesc din marea Mea iubire
şi-apoi cu tine vreau şi Eu să plâng…

Vreau ca să vezi că Îmi pasă de tine
şi ca să plângi singur nu am să te las.
Vreau să te mângâi… O, lasă-mă, copile,
să te salvez, chiar de-i ultimul ceas!

Te vreau al Meu! Eu nu îţi vreau pieirea!
Dar spre pieire singur tu încă mergi
şi tot ce-a fost, trecutul, doar durere,
fără de Mine tu nu poţi să-l ştergi.

Dar de M-alegi, Eu am să şterg durerea
şi-am să te port în braţele-Mi străpunse,
ca pe deplin să fii eliberat.

De ce ai vrea să simţi numai tristeţe
cand inima-ţi se poate bucura?
De ce te laşi condus de gândul negru
că nu Îmi pasă şi că te-aş fi uitat?

Să ştii că Eu încă îţi sunt aproape.
Chiar de nu simţi, să ştii: nu te-am uitat!
Eu îţi sunt somnul dulce de pe pleoape,
altfel în noapte ai fii doar disperat,
altfel n-ai ştii cum e să dormi in pace,
altfel n-ai ştii cum e să te trezeşti;
altfel n-ai ştii ce-nseamnă să vezi lucruri,
mai mult de-atât, n-ai ştii nici să vorbeşti…

N-ai ştii ce-nseamnă să întinzi o mână,
căci mulţi ar vrea s-o-ntindă chiar acum;
altfel n-ai ştii nici să îţi mişti piciorul
când îţi doreşti ca să păşeşti pe drum.

Să ştii că dacă nu te-aş iubi, copile,
inima-n piept n-ar ştii ca să mai bată.
Dar Eu sunt tot. Si-ţi spun încă o dată
că fără Mine viata-ţi se sfârşeşte…

Dar n-a sfârşit, căci am plătit o plată
pentru ca tu să poţi să-Mi spui: „Da, Tată!”
şi-nstrăinat de ceruri să nu fii.

De-aceea, acum, alege, o, copile,
ca să laşi totul şi la Mini să vii!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Ce ganduri emotionante! Domnul sa te binecuvinteze! Si sa ne binecuvinteze pe noi toti sa lasam totul si sa-L alegem pe EL!

    Răspunde

Lasă un răspuns

