Realitate

Cred că fiecare om are momente în care îşi doreşte să fi fost altceva…

Am fost creaţi să fim oameni. Dar ce înseamnă să fii om? Până la urmă orice lucru creat are viaţă in el. Şi copacii, şi florile, animale, păsări, totul e viaţă! Dacă un copac este tăiat sau dacă o flare e ruptă, se ofileşte. Dacă un animal e ucis, moare. Omul la fel. Ceea ce îl face pe om diferit de tot ce îl înconjoară e suflarea de viaţă care vine din Dumnezeu. „Domnul Dumnezeu a făcut pe om din ţărâna pământului, i-a suflat în nări suflare de viaţă, şi omul s-a făcut astfel un suflet viu.” Gen. 2:7. Toate celelalte au fost create prin cuvântul lui Dumnezeu, însă omul a fost creat şi modelat de mâna Lui, după chipul şi asemănarea Lui. Gen. 1:27.

Am avut zile triste… Am cerut încercare cu scopul de a mă apropia de Dumnezeu… Şi când a venit… m-am întrebat ce rost am pe pământul acesta? Stăteam şi priveam un brad şi mă gândeam că el când e tăiat, moare, nu mai ştie nimic. Mi-aş fi dorit să fiu în locul lui, sau să fiu ca păsărica de pe creaga lui, care cântă, şi cântând Îl laudă pe Dumnezeu, iar după ce ea moare… s-a dus. Insă pe noi, dacă murim, ne aşteaptă veşnicia. Care? …

Mi-am adus azi aminte de versurile acestea.

Sunt om. Şi am defecte.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

