Invata sa fii multumitor!

…doar cateva ganduri marunte…  

  A trecut o zi de cand sunt si eu majora… :))

     Cadouri,flori,tort,mesaje…zambete si bucurie din toate partile! Macar de ziua ta,nu?(asta era o gluma) :)) Zeci de prieteni,zeci de felicitari de la feluriti oameni…E frumos! Mult prea frumos! Si multumesc tuturor pentru tot!

     Si totusi….Nu am reusit de ziua mea sa nu ma gandesc la Penina si Antony din Tanzania…Sunt fratii mei de culoare care ei nici macar nu stiu cand e ziua lor de nastere…Poate nici macar nu stiu ce inseamna onomastica…Ei nu sunt singurii care nu stiu lucrurile astea care pentru noi sunt ceva banal…Impreuna cu ei mai sunt o multime de alti copii care nu au parinti,dar care se bucura sa primeasca o haina sau incaltaminte de la misionarii care merg acolo.Doar unii au bucuria de a merge la scoala,pe cand noi ne plangem ca ne-am saturat de ea…Ei sunt copii care au vise marete si cred in Dumnezeu ca ii va ajuta sa ajunga acolo unde isi doresc.Ei Il cred pe Dumnezeu pe cuvant!
Mi-e dor de ei chiar daca i-am vazut doar in poza…Sunt asa scumpi! Cand ii vezi cum zambesc! Si totusi…o sa fim in cer impreuna! Dumnezeu sa-i binecuvinteze!

     Acuma,pentru noi,pentru toti care avem o casa,parinti si prieteni,avem paine pe masa,un pat…
Noi care avem de toate:
         Trebuie sa-I multumim lui Dumnezeu pentru toate!
      TREBUIE SA FIM MULTUMITORI!

Postul anterior
Scrie un comentariu

Un comentariu

  1. Alinn

     /  12 martie 2011

    Domnul sa ne dea harul sa iubim asa cu El ne-a iubit, sa daruim din viata noastra altora si mai presus de orice sa-L iubim pe Dumnezeu cu TOT ce suntem si avem.!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

